Dé vechtsport academy van ‘s-Gravenhage.
Professionele Muay Thai, Mixed Martial arts, Kickboks, boks en Ladies Only lessen verzorgd door leraren met ervaring op het hoogste niveau.
Trainingen voor iedereen van jong tot oud, beginners en gevorderden.

Fightclub 070 biedt kinderen de mogelijkheid om zelfverdediging te leren. De lessen van Fightclub 070 zijn leerzaam en conditioneel uitdagend.
Fightclub 070 is gevestigd aan de Ferdinand Bolstraat 33 (ingang groene hek Frans Halsstraat), Wijndaelerduin 27 (Kijkduin/Ockenburg) en Westduinweg 127 (Scheveningen) in Den Haag.

De lessen zijn gericht op techniekontwikkeling, afvallen conditietraining, zelfverdediging en wedstrijdvoorbereiding. Deze fysieke trainingen gaan gepaard met geestelijke trainingen om discipline, wilskracht, zelfbeheersing en zelfvertrouwen te versterken.
Iedereen vanaf 4 jaar kan deelnemen aan de lessen als beginner of als gevorderde.
Onze leden worden met respect ontvangen en begeleid, zowel door de trainer als door de andere leden.
Bij Fightclub 070 hebben wij het motto, ‘Samen staan we sterker!’. Teamspirit staat hier centraal om individuele vooruitgang mogelijk te maken.